139   579
25   507
17   327
36   468
71   615
Home » Personal: de eerste week Personal Body Plan!

Personal: de eerste week Personal Body Plan!

Personal: de eerste week Personal Body Plan!

Jaaa de eerste week zit erop! wat ben ik blij dat ik weer begonnen ben zeg. Eindelijk weer structuur en houvast. Je weet wat je moet eten om te bereiken wat je wilt, maar toch lukte het mij niet. Het is heel fijn dat ik nu een coach heb die met mij mee kijkt.

De afgelopen tijd heb ik tijden mijn eten niet in hoeven vullen. Erg fijn natuurlijk want het scheelt een hoop tijd.
Nu ik het weer moet invullen ben ik blij dat ik kan zien hoeveel kcal ik nog heb. Je kan ook precies zien hoeveel eiwitten je nog moet nemen. Ik zit net als de vorige keer op 130 gram eiwitten per dag.
De macro’s zijn wel enorm verhoogd sinds de vorige keer. Ze zijn op een trainingsdag en niet trainingsdag verhoogd met 200 kcal! Trainingsdag is 1.670 kcal! En niet trainingsdag is 1.590 kcal! Hier schrok ik toch wel enigszins van. Hier heb ik gelijk mijn coach over gemaild.
Ze vertelde mij dat pbp een nieuw plan heeft en dat de calorieën daarom verhoogd zijn. Ze vond 1.350 kcal voor mijn doen ook erg weinig. Elke coach heeft hier dus een andere visie op. Ik moest het een week proberen en dan keken we of de calorieën misschien tets omlaag zouden moeten doen.
Ik heb geprobeerd ‘zoveel’ te eten maar heb bijna alle dagen 100 kcal eronder gezeten. Niet bewust maar het was genoeg.

image

De trainingen waren ook weer erg leuk om te doen. En die foam roller! Aah daar moet ik weer aan wennen zeg. Wat kan dat zeer doen.
Vergeleken met de vorige keer is de indeling van de training wel hetzelfde maar gelukkig wel andere oefeningen. Weinig cardio (3 minuten haha) en veel kracht. Prima training.

Deze week was een perfecte week voor de start van mijn nieuwe schema. Het was geen probleem om mij eraan te houden. Ik heb weer zin aan trainen, goed eten en lekker fit te zijn.
Mijn doelen zijn om in maart 1 keer een halve marathon te rennen. De Leeksterlenteloop. 1 keer jn mijn leven wil ik een halve marathon doen. Tevens is dat het einde van mijn pbp dus ik hoop tegen die tijd weer fit te zijn.
Een ander doel is een mooie ronde kont haha, maar geloof dat veel vrouwen dat met mij hebben. Dit heb ik mijn coach natuurlijk gemaild. Ze zei dat ik goed mijn best moest doen met de been/billen trainingen en dat het vanzelf goed komt.

Ik kon tevens deze keer mijn eigen coach kiezen. Ik riep van te voren dat ik een man wilde, maar uiteindelijk heb ik toch gekozen voor een vrouw. Ik heb iedereen op Instagram opgezocht. Talitha (mijn coach) doet mee aan wedstrijden voor bikini fitness. Dit was voor mij de doorslaggevende factor. Als je daaraan mee doet ben je vaak erg gemotiveerd. Dat idee stond mij wel aan!

image

Lang verhaal, maar ik ben blij dat ik weer begonnen ben. Lekker weekje gehad en zie nu al uit naar het weeg en meet moment eind oktober! Kom maar op! 🙂

Liefs, Miranda

Volg:
0

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.